You are currently viewing ממפיס חייבת לנצח, אטלנטה חייבת להתעשת ופיניקס רוצה להמשיך ליהנות בשלישי ראשון של פלייאוף/ אינדיאני

ממפיס חייבת לנצח, אטלנטה חייבת להתעשת ופיניקס רוצה להמשיך ליהנות בשלישי ראשון של פלייאוף/ אינדיאני

המשחקים הראשונים של סדרות פלייאוף נוטות להיות מוזרות ומבולבלות כך שלא פעם סדרות מתחילות באמת במשחק השני. הלילה נקווה שזה ייקרה כי אטלנטה צריכה להתעשת על עצמה, ממפיס צריכה לשמור על הכבוד שלה והפליקנס נראים כאילו הגיעו לכאן בטעות. וזה לא רחוק מהאמת.

המשחקים של היום יהיו בחסות חג הפסח ואיתו כמה שירי חופש ישראליים מהמיטב של המיטב ונתחיל עם השיר הראשון מהאלבום הראשון של מדליקת המשואה השנה ביום העצמאות. חג שמח!

02:30     מיאמי היט (1) – אטלנטה הוקס (0)

המשחק הראשון היה חד צדדי, כיאה למשחק בין הראשונה לבין השמינית במזרח. נכון, טריי יאנג קלע סל שדה אחד בלבד לכל אורך המשחק אבל התחושה הייתה שגם אם הוא היה קולע 50 זה לא היה עוזר. מיאמי פשוט קלעו מכל הטווחים וחילקו את הנקודות באופן די שוויוני ומהצד השני הראו להוקס איך נראית הגנה של פלייאוף. כמעט בכל אספקט של המשחק ידה של הראשונה במזרח היה על העליונה וזה כשאדבאיו והירו עם 6 נקודות כ"א ולאורי עם 10. מה זה אומר? כרגע שום דבר. כאמור משחקים ראשונים בסדרות נוטים להיות מבולבלים ובמקרה של אטלנטה המשחק היה לא פחות מקטסטרופה. היא אמנם פחות טובה משמעותית אבל תצוגת קליעה כזאת לא תחזור על עצמה וההתאמות לקראת המשחק הקרוב אמורות לאפשר משחק שיהיה יותר תחרותי. יום קליעה רע של יאנג הוא אמנם מדאיג אבל הנתון המשמעותי יותר הוא כמות האסיסטים שלו – אסיסטים בלבד מתוך 16 סך הכל של הקבוצה שבעונה הרגילה חילקה 24.6 למשחק. הנעת הכדור לא עבדה בשום שלב, בטח כשספולסטרה היה יכול להעלות מהספסל גם את הירו וגם את רובינסון ולפתוח עם חמישה שחקני הגנה טובים עד טובים מאוד והחיסרון של סנטר הגנתי טוב כמו קפלה היה זועק לשמיים. ועדיין, משחקים כאלה יכולים לייצר יותר אופוריה שאננית אצל המנצחת ובמקום הזה אטלנטה יכולה לבוא מוכנה יותר ולהקשות במשחק הקרוב. לא הרבה יותר מזה.

חיסורים: טאקר, מוריס ואדבאיו כנראה לא ישחקו הלילה, לו וויליאמס לא יעלה לשחק גם הערב.

עוצרים בווגאס: יהיה הרבה יותר מעניין הלילה ואם אדבאיו אכן לא ישחק יש להוקס יותר סיכוי. ועדיין מיאמי קבוצה הרבה יותר טובה. היט ב 7.

03:30     ממפיס גריזליס (0) – מינסוטה טימברוולבס (1)

אחד האלמנטים החשובים ביותר לקבוצות בשלבי הפלייאוף הוא העקביות. אחד החסרונות הגדולים של שחקנים צעירים זה חוסר עקביות. שני המשפטים האלה הולכים כנראה ללוות את אחת הסדרות המרתקות של הסיבוב הראשון במה שעשוי להפוך עוד כמה שנים לגמר מערב פוטנציאלי. המשחק הראשון הזכיר לכולנו שלפלייאוף חוקים משלו ושמקום שני במערב זה הישג נחמד ותו לא כשמגיעים אל הרגעים המכריעים של העונה.

איך זה קרה? שני דברים שצדו את עיניי: הראשון, טאונס. עם כל הכבוד ל 36 של אדוארדס השחקן שבזכותו הגיע הניצחון הוא הסנטר של מינסוטה שבאופן ישיר או עקיף היה אחראי לכמות לא מבוטלת של נקודות. ג'נקינס פתח עם סטיבן אדאמס שהיה מזעזע והיה צריך פעם אחר פעם לצאת מחוץ לצבע שם לאורך כל הקריירה שלו הוא פשוט חסר אונים. היכולת של טאונס לקלוע שלשות חייבה את השומרים שלו להשאיר את הצבע פתוח והדרך מכאן הייתה סלולה עבור אדוארדס וחברים. המשימה הראשונה לקראת המשחק הראשון תהיה להבין מי הולך לשמור עליו כאשר נדמה לי שג'קסון עשה עליו עבודה סבירה ולכן הוא צריך להפסיק לזרוק מהשלוש ולהיצמד לגופיה של החתול לכל אורך המשחק. אדאמס יוכל לעלות רק עם המחליפים, להישאר בצבע ולהיות אחראי על התחום האהוב עליו – ריבאונד. אתמול, עם 24 דקות תמימות על המגרש, היו לו 3. הנקודה השנייה – שלשות. ממפיס לא קבוצת שלשות טובה במיוחד אבל בפלייאוף מדובר במצרך כמעט הכרחי כשהפיזיות עולה והמשחק מצטופף. לממפיס היו 7 שלשות במשחק הקודם ב 25.9% קליעה ובמקרים כאלה, כשההתקפה נתקעת השלשות חייבות להיכנס.

מוקדש לרועי ויינברג

ועדיין, ממפיס הייתה קרובה בשלבים רבים של המשחק ועם ההתאמות הנדרשות היא אמורה לנצח את הסדרה פשוט כי היא קבוצת הגנה הרבה יותר טובה. מינסוטה שיחקה את המשחק המהיר והמוכר שלה שאמנם תואם גם את ממפיס אבל הוא יכול לבוא על חשבון הפיזיות שהביאה את הדובים למקום השני בליגה. הורדה של קצב המשחק יכולה לתת לממפיס את הייתרון הקטן שהניצול שלו אמור להספיק מול קבוצה לא יציבה במיוחד כמו מיני.

לא ישחקו הלילה: בממפיס אין חיסורים מיוחדים, אצל הזאבים טוריאן פרינס כנראה לא ישחק.

עוצרים בווגאס: ממפיס טובה יותר ואין סיכוי בעולם שתפסיד את שני משחקי הבית שלה. דובים ב 12.

05:00     פיניקס סאנס (1) – ניו אורלינס פליקנס (0)

הסדרה הכי פחות מעניינת של הסיבוב הראשון נפתחה בלי הפתעות ועם תחושה הולכת ומתחזקת שהולך להיות כאן סוויפ. מה בכל זאת היה? תזכורת כמה פיניקס קבוצה מפחידה. השחקנים היו נראים כאילו באו בעיקר ליהנות וגם בהילוך חמישי הוליכו כל המשחק בבטחה. ניו אורלינס, שנראתה לא ממש שייכת למעמד, מאוד ניסתה אמנם להתקרב אבל אם מי שמנצח אותך זה כריס פול שבדרך כלל מעדיף למסור זה אומר שיש בעיה. התיאום של פיניקס מושלם ומזכיר לפעמים את שושלת הווריירס האגדית שבמשחקים שלה הכל היה נראה קל כל כך. לאורך כל העונה פיניקס לא ממש הייתה בכותרות פשוט כי היא ניצחה משחקים ונהנתה לשחק כדורסל אבל בפלייאוף, היות וכרגע אין לה יריבה שקולה, אפשר להישען אחורה ולראות כדורסל יפה בשני צידי המגרש.

הפליקנס? שם יש לא מעט כישרון אבל הרבה מאוד עבודה להמשך. ההבאה של מקולום אולי הביאה אותה לפלייאוף אבל צריכה עוד מחשבה, אינגראם ממשיך להראות ניצוצות ובקצב הזה זה מה שהוא יעשה עד סוף הקריירה שלו והכוכבים האמיתיים הם הסנטרים – וולנצ'ונס ולארי נאנס ג'וניור שבהחלט יכולים לעזור לכל מיני קבוצות בליגה.

יש גם משחק הלילה שבו לא אמור להיות משהו שונה מאשר בפעם הקודמת אז לא הייתי ממליץ לקום במיוחד דווקא למשחק הזה.

לא יופיעו הלילה: בפיניקס כולם ישתתפו בחגיגה, אצל ניו אורלינס זאיון ממשיך להשאיר את כולנו במתח ימים ולילות מתי הוא מתכוון לחזור.

עוצרים בווגאס: נראה לי שהייתה לי אג'נדה בפסקאות האחרונות, מוזמנים לגלות. סאנס ב 25 וקצת יותר פוקוס כדי לא לבנות מתח מיותר.

Subscribe
Notify of
423 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
Admin
19 באפריל 2022 17:49

איננדיאני, עם סקירה זאת אני מעלה אותך להיות CHIEF של שבט הופס!

גיא הירוק
Admin
19 באפריל 2022 17:52

אותי מסקרן יהיה לראות האם הסאנס ישנו משהו בהגנה על מנת לא להיקלע לפיגוע גדול כל כך הריבאונד.
העובדה שהפליקנס משחקים הרבה דקות עם צמד גבוהים קלסיים מאפשר להם להגיע בקלות לריבאונד ההתקפה בכל פעם שאייטון יוצא מהצבע לעזור בהגנה/אחרי חילוף.
יכול להיות שהם רון ההפוך על הפוך זה לתת יותר מקום לקמרון ג'ונסון וברידג'ס יחדיו. הצמד יכול להפוך את המיס מאצ' לעזה ששווה מבול של שלשות מוחות מצד הסאנס.
.
אחלה פריוויו. תודה.

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 19:48

זה היה עניין של הרבה כדורים שפשוט לא שמו עליהם יד – לא חושב שצריך לשנות משהו בהגנה. קצת יותר פוקוס זה הכל.

dudvil
dudvil
19 באפריל 2022 18:19

אז אני הוציא את תחושות הבטן שלי כאן:
הזאבים מנצחים
טריי אהובי לא עובר את ה10 נקודות

jefffoster10
Editor
19 באפריל 2022 18:29

לדעתי הפתרון של אטלנטה, בטח אם אדבאיו לא ישחק, צריך להיות אקסטרה סופר סמול בול ולנסות לגרור את מיאמי לתחרות קליעות. אטלנטה יכולה להעמיד חמישיות בהן כולם קולעים מבחוץ, ההגנה תהיה מחרידה אבל לדעתי כדי לנסות לאתגר את מיאמי הם חייבים לחשוב מחוץ לקופסה – משהו שקשה מאוד כשהמאמן שלך הוא נייט מקמילן, על בשרי חוויתי זאת.
מעניין יהיה לראות את ההתאמות של ממפיס מול מינסוטה, בעיקר כמו שציינת כיצד מגבילים את הגראביטי של החתלתול. נקודה נוספת מעניינת – האם דיאנג'לו ראסל יכול להיות אקס פקטור? משחק קודם הוא היה מכריע אבל בהתחשב בעובדה שטאונס ןאדווארדס לא יבואו ככה לעבודה כל יום, החשיבות שלי תגבר.
ויש גם פיניקס פליקנס היום, נו שוין, רק שלא יהיו פציעות.
תודה רבה על פריוויו נהדר, לא אתנגד אם פריוויו שלם יוקדש לנסיכת פרס מדליקת המשואה

אור
אור
19 באפריל 2022 18:31

תודה אינדיאני
.
ניצחון לכל קבוצות הבית

Berch
19 באפריל 2022 19:24

אחלה סקירה אינדיאני
תודה

Dipsy
Dipsy
19 באפריל 2022 19:25

ניו אורלינס מינסוטה ומיאמי בערב של הפתעות

NFS
NFS
19 באפריל 2022 19:30

פריוויו מעולה לערב מעניין.
ממפיס ינצחו כי חייבים, פיניקס ברור שמנצחים, השאלה מה יקרה במיאמי – האם העכברוש יתן בראש או שוב יצא חפוי ראש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 באפריל 2022 20:05

תודה רבה על אחלה פריוויו

asaf
19 באפריל 2022 20:08

תודה אינדיאני. ממפיס כי אין ברירה, פיניקס כי הפער האמיתי הרבה יותר גדול מאשר המשחק הראשון ומיאמי כי העכברוש לבד לא יכול

גיא הירוק
Admin
19 באפריל 2022 20:44

פגע בול, עידו עם הכינוי (מאמי).
.
https://twitter.com/ESPNNBA/status/1516470802354483207?t=T61slvho3E-zbK5F_IrbHw&s=19

עידו גילרי
Admin
19 באפריל 2022 23:05

אחח לאכול אותו.

אשך טמיר המקורי
19 באפריל 2022 20:49

תודה רבה

thetroll
thetroll
19 באפריל 2022 20:59

תודה אינדי פריוויו מעולה. אני מסכים איתך לגבי זיהוי הבעיה שהיתה במשחק של ממפיס. החתול כל הזמן משך את אדאמס מאזור הנוחות שלו בצבע וכתוצאה מכך הצבע של ממפיס היה פרוץ וגם היתה בעיה בריבאונד אדאמס לא אמור לסיים עם שלושה ריבאונדים. מה שאמרת עם JJJ – מסכים. ג'נקינס קיבל הרבה מחמאות העונה מעניין אם יעשה את ההתאמות – תכלס קצת מאכזב שהוא לא עשה את זה תוך כדי המשחק הראשון.
במיאמי הולכת להיות מלחמה היום זו התחושה שלי טריי יגיע זועם בידיעה שהמשחק הזה הוא מלחמה על הסדרה כולה. למיאמי יש תחליפים לא רעים לבאם (דדמון ויוסטריבאן ) אבל לטאקר אין תחליף והוא זה שאמור היה לפחות חלקית לסייע בשיתוק של יאנג. . יהיה מעניין בקיצור. לא יהיה קל אבל אני מהמר על מיאמי

bobby
bobby
19 באפריל 2022 21:02

פריוויו נהדר, תודה רבה!
יש לי תחושה שתהיה לפחות תוצאה אחת לא צפויה הערב..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
19 באפריל 2022 21:31

מצוין אינדיאני תודה רבה – ממפיס, מיאמי, פיניקס.

המשגיח
Admin
19 באפריל 2022 21:49

מאוד מקווה שממפיס תנצח היום. תהיה עגמת נפש אם לא.
מיניסוטה לא באמת טובה יותר ממנה

TRIP
TRIP
19 באפריל 2022 22:14

אטלנטה מנצחים הלילה

דה שוט
דה שוט
19 באפריל 2022 22:19

תודה אינדיאני אחלה קדימון.
אטלנטה יפתיעו
מיני יפציעו
פיניקס יטביעו
🙂

אור
אור
19 באפריל 2022 23:21

Sources: There’s optimism Dallas Mavericks star Luka Doncic will return for Game 3 (Thursday) or Game 4 (Saturday) vs. Jazz. The calf strain that Doncic suffered on April 10 is improving and workouts over next two days could determine comeback timing.

Guy d
Guy d
19 באפריל 2022 23:26
Reply to  אור

סוף סוף חדשות מעודדות מאד!
יש לך משהו טוב כזה גם על מארי אולי?

אור
אור
20 באפריל 2022 0:04
Reply to  Guy d

הלוואי

thetroll
thetroll
20 באפריל 2022 0:05

אוליניק. זה היה הכי קל עד עכשיו

רן הנרגן
רן הנרגן
20 באפריל 2022 0:37

כל מי שכותב שיוקיץ אוברריטד טועה בגדול. דנבר חסרה את מספרי 2 ו 3 בהיררכיה וזה חיסרון קריטי מול קבוצה כמו ג"ס. לעומת זאת, שימו את יוקיץ בג"ס במקום גרין והקבוצה תזכה באליפות בהליכה. גרין שחקן הגנה אדיר , מרכז נהדר בהתקפה והחוסם הכי טוב לקלעים ועדין יוקיץ בג"ס יצור מפלצת בלתי עצירה אפילו יותר מזו של 2017.

אור
אור
20 באפריל 2022 1:25

איך ההשוואה לגרין מעידה על משהו שקשור ליוקיץ'? אולי נחליף אותו עם מרקוס סמארט ואז גם בוסטון ייקחו אליפות בהליכה? מה לגבי אדבאיו?
.
מה-MVP מצפים לדברים שגרין לא באיזור חיוג שלהם

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 1:59

הרגת אותי הרנגן. גם אם תשים את יאניס במקום גרין יקחו אליפות בהליכה או את יאניס במקום סימונס. ההשוואה מורידה מיוקיץ.
.
כמו שאור ציין יוקיץ שחקן בקליאבר של MVP אתה לא משווה אותו לגרין.האמת צריכה להאמר הוא לא שם פלייאוף כבר שנתיים שהוא שלילי בסדרות פלייאוף מול קבוצות רציניות הוא לא מסוגל להשפיע בהתקפה כמו בעונה הסדירה והופך לשחקן אנושי מאוד (סביב ה50% אפקטיבי); ובהגנה הוא איום, עונה שעברה פורטר שיחק לידו בפלייאוף ופינקס מעכב אותו, עונה לפני דיוויס התעלל בו…
.
ליוקיץ בנתיים אין מה למכור בפלייאוף, והוא המגה סטאר שסובל יוצר מכולם בהבדלים בין הפלייאוף לעונה הרגילה שאין תיאום והגנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:29

בצד אחד האשך בצד שני שמעון, האחד רוצה העכברוש ינעל האחד רוצה העכברוש ינגב, ואני ודה שוט בצנטרישוט במושב כפול מביטים מהצד. מעניין לראות אם יאנג ינקום במיאמי או ידרס שוב.

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:32

מתייצב לדריסה, השלפוחית כוונה היטב הלילה

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:33

אין לעכברוש סיכוי עם עינו של סאורון, חשב שיימלט הלילה המניאק בגלל השעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ינגב במשחקים באטלנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס עולה כסנטר😁

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:33

כולנו פה שב״ר במלוא הדרו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם גינגי סוף סוף פגע במשהו שלא הקרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העכברוש שבר קרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באם ינגב את קולינס מקמילן לא מבין חוגגים עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס זה אפיקומן בשביל באם

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:36

יאנג מכדרר למוות ושובר את הקרש מה3

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:37

אין שידור חוזר לעבירת אוויר על העכברוש, אבל הוא מתקן עם בריק משלוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח קולינס איזה זבל

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:37

טריי נראה כמו ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא חכמה שיש לידו שחקני קטסל. אם היו לידו שחקנים נורמלים לא יכלו לשמור עליו ככה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:38

קולינס יזבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלשות חופשיות לגמרי לא קולעים איך ינצחו ככה חח. איזה מאמן אהבל יכול לפתוח עם קולינס סנטר רק מקמילן האידיוט הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:40

קפלה פצוע מקמילן האהבל רוצה ריווח חושב שהוא גולדן סטייט; רק בלי הכשרון או הצנועה

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:38

דפוק בשכל העכברוש, איזה דפקט

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:39

המשך ישיר של הדריסה מהמשך הקודם, כמו שחשבתי.
שמעון תחזור לישון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה בסדר יש גה עוד שעה 😉

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:41

שמעון בוא לצנטרישטוט, עזוב אותך

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:41

מה שיאנג עשה בשתי דקות האלה זה זיקוק של למה אנו שונאים אותו.
חובת צפייה לכולם.
עומד בלי לזוז כשהכדור לא אצלו בהתקפה
משליך לבנים משלוש סתם כי בא לו באמצע החיים מול שמירה (קיבל בלוק לפרצוף באחת מהן)
דריבל דריבל דריבל בריק
כל שיש לו זה לחפש עבירות זבל, תואם הארדן וחניך מצטיין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי מקמילן ינסה לשחקן עם גיילן גונסון? 😂 או קווין נוקס הבן אדם יודע לקלוע מה יש להפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן רוצה רק קאץ אן שוט חמה נוקס לא משחק משחק קודם שם שלשות

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:42

המסקנה בעקבות הפתיחה היא שטריי מפרק את אטלנטה לחלוטין.
בלעדיו היא לפחות תהיה תחרותית ולא תיראה מפורקת ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח אשך כנס לצנטרישוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 שחקנים על טריי כל התקפה על הלוגו ובהוקס אף אחד לא קולע קולינס הזבל לא יכול לשים סל. למה לא מנסים את מייס נוקס גונסון דם חדש משהו לערבב את הקלפים חח

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:44

ג’ונסון מוקפא בפריזר אחלה שחקן, מקמיילן חייב ללכת הביתה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו שרף את כל התחמושת משחק קודם

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:46

אף אחד במאפיה לא רוצה לחסל את גלינארי? יעשה רק טובה, לאורי זה בובת נחום תקום

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:56

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי הדביל במקום לתת לייאפ מנסה לוב איזה חמור

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:47

לאורי חתם באטלנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס קלע ברוך השם

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:48

יאנג כזה אהבל אתה לבד מול הסל עכשיו אתה מוסר?

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:49

יאנג מאבד בלי הפסקה

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:49

מיאמי עושים שטויות בהתקפה, אבל זה רק עיכוב זמני בדריסה. יחסי הכוחות ברורים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח בוגדן ברח ונתקעו בו וקיבל אנד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך השם טריי שם 3

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:50

איזה שריקת אוויר!
סילבר נחלץ לעזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה בדיליי רציני

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:54

כן, אבל לפחות מצאתי שידור שלא נתקע כל שנייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו ההוקס רייט מוסר לקהל במתפרצת

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:51

דלון רייט לא ברמה של הליגה בישראל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי לא קולע אפילו עונשין נו בחייאת

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:52

יאנג תפסיק כם השלושות מקילומטר יאהבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לתת רק לבאטלר חזרוק זה טוב

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:53

מיאמי עושים כ"כ הרבה שטויות בהתקפה, היו צריכים להיות עם עוד 10 נק' לפחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס עושים יותר חח

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:57

ההוקס כי הם רעים ומול הגנה טובה, מיאמי סתם בגלל חוסר ריכוז וכי קל להם מדי אז הם מרשים לעצמם

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:53

כן

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:55

מיאמי הכוונה, מאבדים בחי הכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה טריי קצת התעורר זה טוב חייבים להיות קשוחים עם ההיט בהגנה ולהוביל שגימי יזרוק הרבה

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 2:55

יאנג משחק כאילו המשחק הראשון רוכב על כתפיו. הוא חייב לשכוח מהמשחק הראשון ולשחק חופשי כפי שהוא משחק תמיד. החטאת הפאול שלו היא דוגמא שהמשחק הראשון עדיין מטריד אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 2:55

שימון, מה יהיה?
למשחקי שפיכלי אתה לא מתעורר, הקבוצה שלך…. אבל למשחקים של החורדה אתה כן?
פייי, איך נפלו גיבורים.
הנה גמני פה, מנסה להגניב רעל.
האמת אחלה הגנה של אטלנטה בדקות האחרונות וחרא שיפוט. קולינס היה צריך לקבל שם קליעות וגם פלייגראנט היה אבל השופטומטמים נתנו כדור מהצד

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:56

כל החבורה פה שמישהו יוציא את דה שוט ויואל מהצנטרישטוט, שב״ר בשיאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח יש חופש לכן אפשר להתעורר ב2 וחצי😁 אתמול לא היה חופש

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 2:55

כל איבודי הכדור של ההאוקס הם כי הם מנסים 'לשחק נכון'. מסירות מהגיהנום

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 2:58

יאנג עומד בסוף המגרש ומשאיר את חבריו לקבוצה ב4-5, מביש

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:01

מחפיר, צריך לפטר את כל האירגון שמאפשר דבר כזה באופן קבוע, מהבעלים ועד המנקה של השירותים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:02

מצאת את האשם
לפטר את הנוחיות

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:07

חחח

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 2:59

נהרגעים הטובים ביותר של אטלנטה הם כשהאורטר ובוגדנוביץ' משחקים ביחד. אבל מקמילן לא מבין זאת ומשחק את זה או את זה

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 2:59

כשהשופטים שורקים דיליי אוף גיים על איזה נגיעה בכדור זאת ההגדרה המילונית לביטוי "הקוזאק הנגזל"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:01

+ מליון
גועל נפש מזוקק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח הוארטר הכלב שובר את הקרש וינסנט לוחץ את טריי כל במגרש למנוע מסירה חח ראיתם פעם מישהו עושה דבר כזה על השקץ ב19 שנה 😂 איזה זבל האנטר נראה לא מחוייב גם מקודם נפל לא קם שעה סתם המניאק במקום לרוץ להגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:02

יאנג שובר את הסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך זה לחץ על כדור. עובד או לא עובד?

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:05

מה זה עובד על יאנג כי אין באטלנטה אף אחד שיכול להוביל כדור חצי מגרש חוץ ממנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אצל לא לברון היה אף אחד בלייקרס ובקאבס למה לא עשו לו ככה?

Guy d
Guy d
20 באפריל 2022 7:04

קיירי ורונדו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:00

לא סובל את החורדה הזה אבל שיפוט מאד ביתי.
אמרתי שיהיו טענות? נראה שכולן שלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראו איזה מאמץ מיאמי משקיעים בלחץ על כל המגרש על טריי להוציא לו כדור חחחחחח
3 שחקנים לוחצים את טריי על כל המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו ראה פעם 3 שחקנים מנסים ללחוץ את השקץ למנוע ממנו כדור בחצי שלו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי כנס לסל משחק לידיים שלהם

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:02

אתם רואים את רענן כץ ואשתו (אחרי הפאול התוקף. היא עם שער לבן. בסוף הספסל של אטלנטה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי ראיתם את לברון הגואט נשמר ב19 עונות כמו שטריי נשמר בסידרה הזאת? 😂😂

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:05

"הוא גדולה, הוא חזקה, הוא יש לה ראיית משחק"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ היה מת לחץ כזה כל כדור היה בורח לו מהיד

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:07

הסעיף הסודי בחוקה אוסר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:08

שקץ היא לכם, באדיבות רבי עקיבה ורבי חירפון שהיו מסובין בבני ברח אצל בני הדייג.

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:04

יאנג הציע ללאורי עימות טלוויזיוני פומבי, "בלי טריקים ובלי שטיקים"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:09

הפך פתאום לחולדת מעבדה?
שי משנה את עורו. עם זו מעבדה, זה בסדר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:06

האנטר לוהט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה לוהט חחחח עוד כזה להט ואבדנו

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:06

מיאמי פרייארית, חוסר ריכוז יכלו להיות בפער דו ספרתי

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:06

שדר ופרשן רפי הבנה, אומרים "איזה הבדל ממשחק 1!", כשהדריסה באוויר כל הזמן ורק חוסר הריכוז של מיאמי בהתקפה משאיר את זה צמוד זמנית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס יותר לא מרוכזים מההיט. באטלנטה הנגרים שם יקלעו יותר אל תדאג

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:09

יאנג משאיר אותם 4-5 בהתקפה, שהוא בחי הכדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה רוצה שיעשה פוסט? זה ריווח ברוך

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:13

איזה ריווח הוא עומד על הלוגו בלי תנועה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:07

טרה יאנג 1-6 מהשלוש ועדיין הוא מטיל כדורי ברזל שני מטר מאחורי קו ה3 הוא לא קרי שיכול לקלוע מטווחים כאלה ביציבות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20 באפריל 2022 3:07

מה שלום העכברוש ? טבע?
להציא טיטול לעכברושים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בינתיים מחזיק מעמד תביא חיתולים טובים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20 באפריל 2022 3:10

טוב טוב רק מעולים לעכברוש

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:09

טובע, נאחז בקש בינתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דלון רייטטט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אסור לתת להירו להתחמם ימח שמו של הוארטר שיכניס את נוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא מבין למה נוקס לא משחק הוא במקרה הגרוע כמו הוארטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי טריי ההוקס בקושי מצליחים למסור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך.פורט נוקס,שישלשל שלשות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20 באפריל 2022 3:11

לא נראה לי שטיטול יעזור לעכברוש
הוא בדרך לניגוב פרקט עם הקרחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מה זה באטלר קולע שלשות כבר םעם שנייה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:12

הורטור מנסה להפיל כמה מלאכים בשמיים. שמעון אטלטנה לא כזאת רעה בחי יאנג הקבוצה בנוייה סביבו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:14

הם יותר טובים איתו כי הוא כוכב ויכול לקלוע , אבל השיטה בנוייה סביבו כמו סביב יוקיץ בדנבר ו כשביכול שהוא יוצא הם נכים. הוא משאיר אותם לא מעט לבד בהתקפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך השחקנים שם ביום טוב יכולים להיות כוכבים בליגה בישראל

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:16

האוטוקורקט צדק, אלטלנה

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:12

טעיתי. רענן כץ ואשתו בסוף ספסל ההאוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן שלא יודע לכדרר מנסה לעבור את וינסנט חחח

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:13

בוגדן הוא לפעמים כזה אהבל

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:14

כמה שקפלה חסר להאלי הופים שלו ממסירות של יאנג!

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:14

יאנג האהבל שיחק 5 דקות עוטף את הברכיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח רץ מותר מידי בהגנה היום ממש מתאמץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על לאורי חח

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:15

קייל לאורי הוא שחקן סופר מלוכלך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:16

יאנג שריך יותר קרח, לשים בחיתול וגם תרבוש על הראס

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 3:16

גייב וינסנט זה הגרסה העכשווית של אדי האוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אדי האוס לא שמר ככה בקט סל אפילו

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 3:19

וגם לא מקבל כאפות
https://www.youtube.com/watch?v=-LeYlSZSKCI

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גייב וינסנט מדהים ישר לנבחרת שלי

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:17

ענק יאנג!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פלופים לאורי מנסה חח החרא מנסה להדביק עבירות להאנטר צריך להכניס את גיאנג שיעיף לו אגרוף לפרצוף

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:18

לאורי כל שנייה נמרח על הפארקט שחקן מגעיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ה"חכמת משחק" שלו בליגת הwwe. הדביק עבירת אוויר אחת להאנטר מנסה עוד אחת מקווה שמקמילן אומר את זה לשופטים. זה המשימה שלו כי חכדורסל לא צריך אותו. הייתי מכניס איזה גיאנג לתת לו בטעות מרפק לראש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:22

צביעות, כי כשזה בא מיאנג אתה מלבין את זה…
צביעות יה שימון, נוזל לך מהאזניים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אף.פעם לא מלבין רזיאל אני נגד הwwe

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:19

גימי הוא חתול רחוב
כל חייו נמצא בחוב
הוא קם ונחבל
אבל לא מתבלבל
כל איוושה ונגיעה הוא נופל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רגוע שאני רואה את ההיט אם לא טריי פילי יטפלו בהם יפה מאד

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:20

פילי ידרסו אותם חיים, מילווקי היא הבעייתית

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:19

בובת נחום תקום, נופל בלי הפסקה, בוא נגיד שאם הוא ישבור איזה עצם באחת הנפילות לא אזיל דמעה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:19

לאורי צדיק כתמר יפרח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:21

לאורי את עכברוש, מצא מין את מינו (הדייג ז"ל)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לאורי עשה הארדן להאנטר חחחח תפס לו את הזרוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייי על הראש של לאורי הזבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוארטר לא יודע מה עושים במתפרצת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו דלון רייט הדביל הזה הירו לוקח אותו לאותו ספוט כל הזמן סגור לו את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם נותנים נק חינם מהקו לנגרים דביל הוארטר הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייייי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:25

WWA, איזו עבירה היתה שם על אדבאיו?
אני ראיתי שחקן עומד במקום, באם נכנס בו בדרך לסל ומקבל 2 קליעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה בדיליי עמוק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20 באפריל 2022 3:25

WTF מיאמי ,לדרוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו הורג אותנו שרף את כל התחמושת משחק קודם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס מוסרים כדורים להיט

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 3:27

מה יש לבדוק בטלוויזיה עכשיו?!?! שרקתם עבירה, כדור עובר ולהמשיך לשחק.
מה קשורה העצירה הזו עכשיו?

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:27

לאורי יזבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי נופל על אוטמט לריצפה הזה איך בא לי שטריי ינגב אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:30

וטרי לא קופץ על המגנים?
מצא מין את מינו כי זבל זה זבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי קפץ היום רק פעם אחת. בסידרה הזאת המגינים קופצים על טריי 😉

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:34

כמו פרעושים על עכברוש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:28

שולטים כאלה מטומטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההיט לא קוחעחם שעה אבל ההוקס נותנים להם נק חינם מהקו סתם בלי קשר למשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:29

שמישהו ישחרר לו אגרוף יחסל אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:29

לא סובל תחולדה אבל גם לאורי בא לי רע בעין, הלוואי שאטלנטה מעיפה את מיאמי ומנחם לס משדר לנו חצי גמר מהבית כשאטלנטה מעיפה את פילי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי ינגבו את ההוקס אין לנו כבר את בן סימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:31

פילי נותנים להם סוויפ גנטלמני, יאנג חייב להפסיק עם השלושות שני מטר מ3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חייב להתחיל לקלוע אותם בלי שלשות קשה מאד נגד ההגנה הזאת. זה חייב להשתחרר מתישהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שורקים לעבירות לטובת באם על כוונה לביצוע עבירה לפני שהמגן עושה עבירה בדיחה חחח שריקת אוויר שנייה

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:33

מתוך ספר השיפוט:
"it's the thought that counts"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:38

fucking cunts…..
beeepppppppppppppppp

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:30

יכול צלהיות שמה שקרה עתה בפוקס (לא מאמין שתיכננו זאת) הוא שיאנג לא הוביל כדור אלא מישהו אחר הוביל, וכך הוא קלע 4 סלים

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:30

שמישהו ישרוק לשופטים דיליי אוף גיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחח

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:32

רזי, קראתי מה שכתבת למעלה. אני לא הולך יותר למשחקים ובמיוחד לא לאטלנטה. חונים שם תחת ה-I-75 והכניסה לאולם היא כמו משימה צבאית. אני עם הלפטופ? NO WAY! (אבל יש לי כתב כאן – רועי)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:47
Reply to  מנחם לס

אוקיי
אז נחכה לדיווחים של רועי

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:33

רועי שושן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי היום מתאמץ רצח בהגנה עובר בחסימות רודף נלחם כמו אריה לא ראיתי אותו ככה שנים. ההוקס נותנים להיט נק חינם מהקו סתם סתם

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:35

איזה פאול מטומטם על באטלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו יא זבל הרגת אותנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו רוצח אותנו תעיף אותו מהמגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין למה נוקס לא משחק יש לו שלשות שינסו 2 התקפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי יא אהבל הולך ישר לדאבל טים לא חבל

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:38

5 איבודי כדור רצופים של ההאוקס

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:39

יאנג משמש כמכווין תנועה, אם הוא לא עם הכדור עומד במקום ועושה סימנים לאנשים לאן ללכת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:46

שוטר תנועה בקהיר
לא כיבס תמדים שנה ולא החליף תחתון
הבנת את התמונה?

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:47

יפ, גם הרחתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר אונס את קאברוט

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:47

עושה לו קאברט

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 3:40

באטלר עליון פיזית מול כל שומר שלו

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 3:41

יאנג במשחק, ההגנה של ההיט טרם הגיעה היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אתה צריך משקפיים? איזה הגנה אתה מדבר ההיט משחקים רצח בהגנה

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 3:45

הם מפרקים אבל הרוטציות לא טובות. אם ההוקס קולעים הם ביתרון 10-15

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ההוקס לא קולעים. מקווה שיקלעו בבית. מה שחשוב שאחרים ינצחו ולא טריי זה לא יקרה יותר מפעם אחת.

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 3:41

איבודי כדור אסורים של ההאוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ראיתם איך מיאמי שמו 2 על טריי לחץ על כל המגרש לתת לאחרים ודלון רייט איבד כדור חחח מה שמוזר למה לא שומרים ככה כוכבים אחרים בליגה? ראיתם את השקץ 19 שנה נשמר ככה?
חבל ההוקס היו צריכים להוביל איזה 10 נתנו מלא נק חינם מהקו להיט ומלא מלא איבודים מיותרים גאלו לבד כל הערב לא פוגע בכלום

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:48

אבל לפני זה ההיט היו צריכים להוביל ב-10 אז תיקו-תיקו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:43

הלוואי וטייטום היה מקבל כל כך הרבה אנד וואן כמו גיימי. זה פשוט שערורייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאברוט הזבל הזה אוויר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:44

טוב
התחיל מיני גריזלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספולס באמת מאמן תותח יוצא חגמרי מהשבלונות של הnba. רק ללברון הוא נותן 😉יאללה עברנו לגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בברלי כברהעם בלתי ספורטיבית חח

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:47

טאונס עם שני עבירות

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:48

השופטים לא נותנים לשחק 20 עצירות שני דקות

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 3:49

השופטים עלולים לגרום לעצירות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:52

לכן אני ממליץ על סלט טוב בכל ארוחה ואין יותר עצירויות

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:49

אדוארדס כמה כשרון יש לו יש לו מוח של ציפור

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:50

3 דקות הלכו פעמים למצלמות לא להאמין, יימך שמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עד שיש מחצית במיאמי רציתי חראות משחק בממםיס במקום זה יש דיליי אוף גייםמוריוויוס בלי הכרה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:52

יה אללה עם השופטיפשים האלה, גם בממפיס הם מחרבשים את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:53

בזיון מה שהשיפוט עושה במשחק הזה, והקהל משתולל ובצדק לא נותנים לצפות במשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:55

גועל נפש עם השיפטוט הזה
זוועה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאונס עבירה 2? איזה שריקת אוויר חחחחח גה נעל לו את הזרוע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:54

מיני גריזלי זה קרב תרנגולים.
מלחמת אחים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גההההההה איזה שמאלית יאלללהה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:57

טעות של הגנה מה הם מפחדים מהשלושה שיזרוק כמה שירצה מקו ה3

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 3:56

איזה אקרובט ג'א, אי אפשר לעצור אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:56

דייי
נמאס כבר
תנו לשחק, יה אהבלים באפור

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 3:57

טריי יאנג עם 1-14 משלוש בסדרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

יתאזן במשחקי הבית אל.תדאג

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 3:59

אני אצפה בממפיס בשידור חוזר יותר מעניין ההוקס יוצר זורם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 3:59

הכלבת עושה צחוק מג'ה

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 3:59

מדהים איך השופטים מדביקים לאדביו שריקות אוויר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:02
Reply to  צ'יקו

מה שריקות אוויר? הוא קיבל מספיק קו בחצי הראשון על מגע שהוא יזם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

חחחחחח כל החצי נהנה משריקות אוויר

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:00

יאללה ג'ימי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:02

איזו שלשה של דיאנג'לה, היה צריך להיות אנד וואן שם אבל השופטוטים….
מצד שני כן נתנו קליעות

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:02

ג'ימי באטלר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביין מנגב

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:03

כמה טכניות אטלנטה צריכה לקבל…. יש להם מזל שהשופטים אוהבים אותם

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:04

הוארטר הוא שחקן NBA לשנים. יכול לשחק 2, 3, ו-4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

חחחח מת שיעחפו את הזבל מהקבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה קונוס זה בוגדן לא יאמן

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:05

ההאוקס קבוצת הגנה עלובה. זאת הצרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

להחתים את בלדסו ברוגדון לבארט הם קופצים רמה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:05

מיאמי בדאבל פיגרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:06

מאמן אטלנטה טיפש /שלא לוקח פס"ז והמשחק בורח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא מאמן דביל מוחלט מקובע כזה בחיים לא יכניס צעירים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:10

דפקט
המשחק ברח לו והוא לא הגיב.
לגבי הצואה, תצא רך ונעים
נסה ותהנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן נרדם בהגנה על שטרוס תוציאנאותו נייט יא אהבל אתה לא רואה שהוא עול ולא תורם כלום. אם בוגדן לא קולע מה יש לו לחפש במגרש?

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:10

מיאמי דורסת את העכברוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי נותן לנגרים להפסיד לבד במקום לקחת את הכדור המפגר עומד בצד ומסתכל

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:11

השופטים נותנים לאטלנטה מתנות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס יאללה עברתי לגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה על באטלר חחחחחח wwe

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:13

גלינרי לא עושה כלום הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הmvp של ההיט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:13
Reply to  מנחם לס

יותר מדי ג'ל בין האזניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן לא מוכן לחרוג ולעלות שחקניםמאחרים בשום מצב השמוק הזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:13

דאנילו שם יותר מדיי ג'ל, נכנס לו גם באף ובעין. היה צריך לחפןף במחצית אולי היתה נפתחת הסתימה במוח מכל הג'ל והזריקות גם היו נכנסות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:16

השיפוט בממפיס יותר גרוע מזה שבמיאמי….
גוועעלד

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:20

עברו 40 דק' ועדיין הקבוצות ברבע הראשון. סיוט

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:22

מיאמי מאבדת את הצפון עוד עבירת תוקף

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:23

העכברוש בורח מהכדור מאבד נדרס

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:24

שיא האיבודים במשחק פלייאוף עומד על 12, טריי כעת 8

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:26

אטלנטה קבוצה נטולת הגנה.

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:26

השריקות לאופנסיב האלו מצחיקות. השופטים התאהבו בדברים האלה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:27
Reply to  Smiley

שכחו מה זה לשפוט

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:27

יאנג בעבירת תוקף 9 איבודים

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:28

Jon Krawczynski
@JonKrawczynski
33 free throws in the first quarter is inexcusable.

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:30
Reply to  Smiley

Legion Hoops
@LegionHoops
There’s been 8 fouls, 1 flagrant, and 1 technical foul called so far in this Timberwolves-Grizzlies game.

We’re just 3 minutes in…

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:30
Reply to  Smiley

עזבתי את המשחק, אצלה בשידור חוזר אי אפשר לצפות בזה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:31

נשארתי רק עם המשחק של אטלטנה, צריך לעשות שיחה רצינית לשופטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:43

+ מיליארד
גם אני ברחתי משם עם הזנב בין הרגליים
זה לא משחק כדורסל, יותר סרט אימה

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:30
Reply to  Smiley

Tommy Beer
@TommyBeer
First quarter stats:
21 fouls
33 free throws attempted

In the first quarter!!

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:32
Reply to  Smiley

עברו את בוסטון ברוקלין שהיה 17 עבירות

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:33

האהבל משאיר את יאנג על הספסל,שישאיר אותו לשנה הבאה כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה קבוע לא משנה מה יהיה חחח מאמן אידיוט

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:33

איזה חלש האנטר

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:37

יהיה משחק???

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:38

בוגדונביץ ריצה של 8-0 שהוא אחראי אלייה, שגילנארי מכר אותנו והורטר מוריד סלעים והאנטר לא מסוגל לקלוע, יש את בוגדונביץ

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:39

החטאה של מיאמי וריבאונד של אטלנטה ויש משחק!!!

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:41

מיאמי נרדמו במקום לגמור את המשחק

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:42
Reply to  Smiley

בוגדנוביץ לבד מחזיר את ההוקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:41

מקטמבל צריך ללמוד מספולסטרה איך מאמן טוב מגיב.
ספולס חטף עכשיו שתיים ועוד שלשה, מייד טיימאאוט. בלי לחשוב.
חטפת 5? יש שינוי מגמה וצריך לשנות אותה שוב.
לחזק את ההגנה לשבור את השגרה.
ככה מאמן טוב עושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדןןן רק 3

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:42

יש!!!!!!!!!!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:42

אטלנטה בריתת 12-0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת האנטר לאורי קולע עליך סעמק

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:44

חלש ביותר האנטר בשני צדדי המגרש

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:43

בוגדן קדימה אטלטנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מצליחים לתת עצירות. הלוואי גייב וינסנט היה בהוקס במקום הוארטר הזבל הזה

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:44

להיט חסר שחקן שישים סל מכלום. באטלר לא ממש כזה, וגם ביום כזה של 30+ שלו הוא לא מכריח מהלכים שצריך (כמו בריצה האחרונה של ההוקס).
הירו יכול ליצור, אבל הוא עדיין לא תמיד מסוגל לגבור על השומר שלו בכדרור.

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:46
Reply to  Smiley

מסכים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 4:45

אם אני שופטיפש, הייתי אומר ללאורי, סתום תפה, לא לדבר יותר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה שאחרי המשחק בוגדן ינגר בכל המשחקים שנותרו כמו גאלו זה בזבוז תחמושת במשחק,1

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:46

גאלו היה 5-12 במשחק הראשון,וגם בפלייאו היה נורא כמו כל העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עושה טעויות קטסל מי עוצר כדרור לפני שיודע מה לעשות אני תמיד מלמד את et לא לעשות את זה

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:47

יאנג איבד 3 כדורים כאלה הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי רדום לגמרי

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:48

אוי אדאביו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מאממן שטרי החטיא את הלייאפ הזה ההוקס היו צריכים לקחת את המשחק הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:49

יאללה רק 4 הפרש מיאמי לא קולעים כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה באם לא נשלחצלקו ונוצניםצלו להטביע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הכלב הוארטר במגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי קח אחריות 11 שניות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי יא זבל תעשה עבירה םותח קליר פאת לבאטלר חח

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:54

שמישהו ידרוס את האנטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר חודר וכל הצבע פתוח במקום לתת לו את הקליעה זה לא יאמן טריי הזבל הזה בורח הציגה לתת לו קליר פאת

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:56

אמרתי לך שלא רק ללברון נותנים (: האנטר מזייף בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הזבל הזה קיבל 45 נק מבאטלר חח

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:56

ממש זוועה איך נותנים לבאטלר להגיע לסל כאילו שאין הגנה. עומדים ומסתכלים. יכולים היו לנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הם חייבים להביא מגינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השמירה על בטלר היום חרפה מה נוצנחם לוצלחדור שיזרוק גאמפים ושלשות

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:56

בזיון

מנחם לס
Admin
20 באפריל 2022 4:58

לילה טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגימי קולע עליך 45 נק אין לך הגנה נייט מקמילן הזה זבל אמיתי איזה מאמן אידיוט ומקובע

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:59

יש לו דבק שלוש שניות בשם גיילן ג’ונסון על הספסל וגם בהתקפה יכול לעשות משהו קפוא בפריזר

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 4:58

Jimmy Buckets

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 4:58

קולינס שתקבל מכת ברק, מה אתה מנסה לסחוט עבירה יאהבל תפרוש ידיים

trusttheprocess
trusttheprocess
20 באפריל 2022 4:59

אטלנטה זה פח אשפה
הפ משחקים את הגנת בן סימונס בלי בן סימונס על המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 אשפה באמת מודה בטעות שלי. ציפיתי ליותר מידי מטריי הוא לא בלבל הזה. יהיה סוויפ יפה. מקווה שטריי יעוף משם

צ'יקו
Admin
20 באפריל 2022 4:59

עוד 4 נק' והוא משתווה ללברון בתור שיא הנק' בהיט

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 5:01

נגמר יאנג דביל זורק שוב 2 מטר מ3

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 5:01

ילה תצ"א במיאמי
תצלום אוויר על הניצים בדרך לאטלנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלנק זה המנגר הכושל של העונה 16 מיליון להוארטר 😂😂😂😂😊 צריך לכרות לו את הידיים. את מקמילן יש להעיף הגיעו איתו לתקרה זה לא מאמן לרמות הגבוהות.

trusttheprocess
trusttheprocess
20 באפריל 2022 5:03

קלע 25 נקודות על סת קרי בפלייאוף
בגלל זה קיבל את החוזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂 אמת

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 5:05

נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גייב וינסנט מקבל 2 מיליון הוארטר מקבל 16 מיליון חחח רק בwwe דבר כזה אפשרי

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 5:05

ואדאביו מקס בזיון, הרבה אשמה על טרי ייאנג חלש ביותר הוא היה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדביו זה נגר זוכר שכעסו פה שקראתי לו קאפלה משופר? 😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 5:11

כן היה לנו ומכוח איתם על הנגר הזה שווה מקס, רועי אמר חמישייה תוך 10 שנים חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי צריך להבין בלי 35 40 45 שלו אין סיכוי לנצח שום משחק. הטובים שמים את בכל מצב בלי שלשות הוא לא יגיע לזה שילמד לקלוע שלשה

trusttheprocess
trusttheprocess
20 באפריל 2022 5:10

שיעבור למאמן הקליעה של בן סימונס
יקלע אחלה באימונים ובקליפים מהקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס תכף חוזר😏

ברוך רובין
ברוך רובין
20 באפריל 2022 5:12

שובר את הקרש כמו ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס מנגבים מוראנט עם טראש טוק אחרי ה3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק להראות כמה מקמילן אהבל הוא מעדיף את קאברוט על הצעירים שלו חחח אומר מה הוא חושב עליהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גהההההה איזה מוב ושלשההה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גההההה המופע של גה

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 5:18

ג'ה לא בהכרה 🔥🔥🔥

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתחילה שחיטת הזאבים הדב רעב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביין יכול להיות קליי תומפסון אם יתנו לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה של מיני חרפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשר זאבים על האש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל התקפה לייאפ ודאנק חח קליר פאת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 5:48

מונטי חטף שלשה ומיד פס"ז. לא שהיתה פה איזו ריצה, הוא מרגיש קצת נירפות בהגנה מיד מגיב.
בגלל זה פיניקס הובילה כל השנה. יש כישרון ויש מאמן שיודע למקסם אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה שואג כל הערב שאגת הדב. יאללה עברנו לסאנס רואה צמוד שם מהצפוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

29 הפרש 5 דק לסיום למה החמישייה עדיין על המגרש חח גה צריך עוד ריב 1 לטריפל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק גה נשאר על המגרש לקחת ריב 1 חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הייז הזה לא קשור לענף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר שוחט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:06

שיר הבוקר
Give me fire
של GBH
,
Smoke and fire are burning bright,
We'll set the tinderbox alight.
Rising from the ashes the phoenix lives,
Life and death the red flame gives.
.
Give me fire,
On which I feed,
Give me fire,
'Cus it's a need.
Real fine, I can tell,
Real fine really burns in hell.
.
Take a breath the heat surmounts,
Your mind wanders, you have your doubts.
Brain goes numb, in the heat, body glows,
You cling to your seat.
.
Give me fire,
On which I feed,
Give me fire,
'Cus it's a need.
Real fine, I can tell,
Real fine really burns in hell.

Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
.
It's on my head if I burn,
Sit next to me and take your turn.
Don't blame the flame by which I'm fuelled,
One day by fire we'll all be ruled.
/
Give me fire,
On which I feed,
Give me fire,
'Cus it's a need.
Real fine, I can tell,
Real fine really burns in hell.
/
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
/
Give me fire,
On which I feed,
Give me fire,
'Cus it's a need.
Real fine, I can tell,
Real fine really burns in hell.
/
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)
Give me fire!!! x(Give me fire eyer)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:08
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח הפליקנס בדיחה בוקר כל שלשה לבד חחח כולל על הבאזר של החצי 😂😂😂 32 נק בחצי

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 6:15

קראודר במשחק וחצי האחרונים:
4 נק', 1 מ-11 מהשדה (0 מ-8 מהשלוש).
.
כשהוא יחזור לקצב, הסאנס ייראו טוב בהרבה.

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:34

לא בונים על קראודר משלוש, זה כלל בסיסי לחיים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:34

3 עבירות על אינגרם בדרך לסל
קצת קונסיסטנטיות בשריקות?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:39

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לאדבאיו נתפש הצוואר בשידור חרא, שידור חייייי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:40

הסאנס כל כך משעממים שרק אני פה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:41

עיככסססססס ציפי שלוש בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:43

שונא את הקפיצות על המגן בזריקות שלוש.
האיש הזה פשוט רמאי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 6:57

ציון הרזה בבטן יש לו בהעעעע

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 7:02

StatMuse
@statmuse
Jimmy Butler is the 2nd player in NBA history with

45+ points
0 turnovers
0 fouls

in a playoff game, joining Dominique Wilkins.

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:09

מחזיק אצבעות לבוקר שזה לא מיתר הברך.

Dipsy
Dipsy
20 באפריל 2022 7:15

הפתעה בדרך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:18
Reply to  Dipsy

עם מיתר הברך?

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 7:16

רק זה עכשיו היה חסר לסאנס…
Phoenix Suns guard Devin Booker left Game 2 of his team's Western Conference matchup with the New Orleans Pelicans with a hamstring injury, head coach Monty Williams told TNT's Allie LaForce (h/t Malika Andrews of ESPN).

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 7:18
Reply to  Smiley

Bobby Marks
@BobbyMarks42
Booker missed 7 games in late November/December with a left hamstring strain.

There have been 3 separate hamstring injuries dating back to Oct. 2018.

Smiley
Editor
20 באפריל 2022 7:17

אינגרם עם המשחק הכי טוב בקריירה שלו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:17

והנה שוב הוד מגעילותו שקציפי. כל ההצגות האלה גועל נפש.
זה לא כדורסל. לא כשהשקץ או שקציפי או יוקיץ או תריי או סמאחטה או דונקיץ.
גועל נפש של כדורסל אבל מי שעושה את זה הכי הרבה זה השקציפי

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:25

1+

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:18

להיות אוהד סאנס זה עסק מחורבן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:24

קארמה איז ציפי ביץ….
מאז שהפך לשקץ לפני כ 10 שנים, עוד בקליפרס, הקארמה הרעה רודפת אותו.
זה הגורל שלו.

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:28

זו תגובה שמזכירה אמירות מזון "הקורונה היא בגלל שחיילות משרתות בצבא…"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:37

צודק
אבל ככה זה כשציפי מוביל את הליגה באנטי כדורסל. אפילו סמאחטה נדבק.
זו הזנייה של המשחק שכולנו אוהבים. הוא מקבל את היחס כמוביל הטרנד.
הייתי על העגלה שלכם כשרוביו ניהל את העניינים. השתקצתם כשהשקציפי הגיע. שחקן מהולל שהורס תכדורסל
הנה יצא עוד חרוז

Jonathan
Editor
20 באפריל 2022 7:53

לא. זה לא ככה.

Dipsy
Dipsy
20 באפריל 2022 7:24

עדיף לסאנס לחטוף סטירה עכשיו

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:24

בוקר נפצע? יותר טוב, יהיה כסף לחוזה מקס אייטון. מי צריך את בוקר

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:26

לא קלוריות ריקות?

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:27

לקבוצה רעה כן, לקבוצה טובה לא (בדומה לקיירי)

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:30

יפה, למדת לכסות את כל הבסיסים.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
20 באפריל 2022 7:25

אלוראדו הזה של ניו אורלינס, חתיכת שיחוק. שחקן חכם וקר רוח. ראיתם מה הוא עושה כל הרבע הזה?

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:26
Reply to  Zvika Bar-Lev

מדהים

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:25

בלי בוקר (שהיה אדיר במחצית הראשונה) במשך מרבית המחצית ה-2,
ועוד בלילה בו הפליקנס קולעים כמו משוגעים (17 מ-30 מטווח השלוש)?
זה יותר מדי.
באסה.

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:26

אינגרם שמע את הביקורת של הדוק והתעלה

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:28

מי היה מאמין, הפליקנס נראו כ"כ רע לפני הפלייאין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:32

קארמה איז א ביץ
אם יש צדק בעולם שיתגלה, שיראה פניו.

thetroll
thetroll
20 באפריל 2022 7:32

לא מאז שמשולם הצטרף.

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:36
Reply to  thetroll

גם אחרי, ראיתי אותם נגד הלייקרס במשחק מכריע והם היו זוועת עולם

trusttheprocess
trusttheprocess
20 באפריל 2022 7:30

עכשיו אחרי שבוקר נפצע םיניקס צריכים לפנות לשחק המקס השני שלהם אייטון
שתרם היום הרבה עם 10 נקודות והגנה של יוקיץ'
מה, too soon?

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:33

מחשבותיי בדיוק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:31

ניו אורליאנס שעלו מהפליי אין שמו לאטמה למובילה הבלתי מעורערת של האן בי איי ולשקציפי הקופץ על שחקנים.

גיא הירוק
Admin
20 באפריל 2022 7:31

שיהיה בריא, הילד.
נתן מחצית ראשונה לפנתאון.
.
באסה של בוקר.

thetroll
thetroll
20 באפריל 2022 7:31

טוב זה אינגרם אפשר להעריך בזהירות שמשחק הבא הוא יעלם חזרה לתהום ה 19 נק.
מה עם בוקר יש איזה ניוז?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:32
Reply to  thetroll

נווו ניוז
אבל יצא חרוז

thetroll
thetroll
20 באפריל 2022 7:35

🙂

אשך טמיר המקורי
20 באפריל 2022 7:32

ראיתי רק את הרבע האחרון, אבל לפליקנס יש את האנרגיות של דנבר של מוטמבו שהדיחה אז את סיאטל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20 באפריל 2022 7:33

ונאמר דיקימבהמן

trusttheprocess
trusttheprocess
20 באפריל 2022 7:39

ההיסטוריה חוזרת על עצמה
כריס פול מעולם לא ניצח משחק פלייאוף כשסקוט פוסטר שופט…..וגם לא ניצח היום

Dipsy
Dipsy
20 באפריל 2022 7:48

נקווה שזאת לא פציעה חמורה של בוקר, אחד השחקנים היותר כיפיים לצפייה

Jonathan
Editor
20 באפריל 2022 7:56

אוףףףףף… מעצבן לקום לחדשות כאלה. רק בריאות לבוקר.